کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9289 | مشاهده و دانلود: 746697493 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/13 | اعضاء: 317522 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

سرفیس پرو بروز شد پشتیبانی از کیبورد منعطف سرفیس پرو

اگر یکی از مدل‌ های جدید سرفیس پرو را دارید، می‌توانید بروزرسانی جدیدی را دانلود کنید که پشتیبانی از کیبورد منعطف سرفیس پروی جدید مایکروسافت، که یک کیبورد جدید و نسبتاً گران‌ قیمت است، به همراه می‌آورد. این بروزرسانی برای سرفیس پرو ۱۰ برای کسب‌ و کار، سرفیس پرو ۹، سرفیس پرو ۹ نسخه‌ی ۵G و سرفیس پرو ۸ در دسترس است.

 

سرفیس پرو بروز شد پشتیبانی از کیبورد منعطف سرفیس پرو

 

کیبورد منعطف سرفیس پرو مزایای زیادی نسبت به کیبوردهای سرفیس نسل قبل ارائه می‌دهد. مهم‌ ترین ویژگی آن، امکان کارکرد بی‌سیم به لطف اتصال بلوتوث و باتری داخلی است. همچنین دارای یک ترک‌پد لمسی بزرگ‌ تر است که می‌توانید آن را در تنظیمات شخصی‌ سازی کنید و کلیک‌ های آن برای تایپ راحت‌ تر، بی‌صدا‌ تر هستند. قیمت کیبورد منعطف سرفیس پرو ۳۴۹ دلار است.

تغییرات جدید (changelog) بروزرسانی:

  1. پیشرفت‌ها و رفع باگ‌ ها:
    1. امکان استفاده‌ی روان از کیبورد منعطف سرفیس پرو با قلم سرفیس (Slim Pen) روی جدیدترین دستگاه‌ های سرفیس پرو را فراهم می‌کند.
  2. علاوه بر این، سرفیس پرو ۹ مبتنی بر پردازنده‌ی اینتل، وصله‌هایی را برای سه آسیب‌ پذیری امنیتی گزارش‌ شده توسط اینتل دریافت کرده است. این موارد عبارتند از:
    1. INTEL-SA-00923: آسیب‌ پذیری‌ های امنیتی احتمالی در نصب‌ کننده‌ی Intel Converged Security Management Engine (CSME)، نرم‌ افزار Intel Local Manageability Service و سرویس‌ های Intel Server Platform Services (SPS) ممکن است منجر به افشای اطلاعات، افزایش سطح دسترسی (escalation of privilege) یا قطع سرویس (denial of service) شود.
    2. INTEL-SA-00929: یک آسیب‌ پذیری امنیتی احتمالی در بایوس برخی از پردازنده‌ های اینتل ممکن است منجر به افزایش سطح دسترسی شود. اینتل بروزرسانی‌ های بایوس را برای کاهش این آسیب‌ پذیری بالقوه منتشر می‌کند.
    3. INTEL-SA-00950: یک آسیب‌ پذیری امنیتی احتمالی در برخی از پردازنده‌ های اینتل ممکن است از طریق دسترسی محلی، منجر به افزایش سطح دسترسی، افشای اطلاعات یا قطع سرویس شود. اینتل بروزرسانی‌ های firmware را برای کاهش این آسیب‌ پذیری بالقوه منتشر می‌کند.

می‌توانید آخرین بروزرسانی firmware را برای تبلت سرفیس پرو خود از قسمت تنظیمات > بروزرسانی ویندوز دانلود کنید. همچنین می‌توانید بسته‌ی نصب دستی را از وب‌ سایت رسمی سرفیس دریافت کنید

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50381 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/04/03 تعداد مشاهده: 871
سافت گذر